sophianilea

min helg

Publicerad 2012-04-22 19:52:20 i min vardag♥,

fredags: slutade skolan tidigt, hade träning, kom hem, käka pizza♥, elsa och alva kom♥, vi prata en massa och hade det mysigt! love u girls♥

lördag: vi gick upp klockan nio eftersom jag och elsa skulle iväg. vi hade klubbendag och fotografering med "våra barn", sen jobbade vi lite och kikade på matcher :) vid 5 mötte vi alva vid kopparhallen där vi tittade på gymnastik! duktiiga tilly och jossi!♥ efter de åkte jag hem, åt mat sen tittade på film. somna ganska sent..


söndag: idag har jag inte gjort mycket. endast pluggat, lagat lunch till mig, pluggat...
jag har även laddat hem en film jag tror jag ska se ikväll, jag tänkte ha lite mys med mig själv ikväll med chips,film, tända ljus och sen se big brother för ovanlighetens skull!♥♥ wiiiii
men nu ska jag plugga jätte effektivt så jag kan provet imorgon!!!
ajöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela