sophianilea

tionde april

Publicerad 2012-04-10 23:25:54 i min vardag♥,

hej! mina senaste dagar har ungefär sett ut såhär
läs om ni orkar. det vart fett långt.

lördag: jag åt påskmiddag hos mormor och morfar med släkten. efter det åkte jag hem till elsa och vi hade lite myys! jag sov kvar där. vi gick bla en kvällsprommenad i kylan under alla fina sjänor och en stooor fullmåne.

söndag: vi vaknade ganska sent, gick och satte oss i solen och åt frukost. var faktiskt riktigt varmt i solen. jag åkte hem vid halv 3 typ. dom skulle åka hemmifrån 3. vi kramades och pussades och sa hejdå. (elsa åkte till turkiet då) på kvällen spelade jag mamma,benjamin och sara "galen panna" och "med andra ord". faktiskt riktigt roliga spel.

måndag: vaknade tidigt eftersom jag hade match. F 00-99 behövde lite folk, det var deras första 11-manna match. så några ifrån vårat lag var med. det gick bra, vinst med 3-1. resten av dagen tog jag det bara lungt. låg och kikade på film, såg en jätte bra som gick på tv. "där mitt hjärta finns" hette filmen.

idag: idag har jag vart med vilma. vi bakade macarons osv. sen åkte jag med henne till frissan. hon toppade och fixade lite med håret. det vart jätte fint! sen åkte jag till vallen för träning. kom sedan hem och drack mitt dagliga te. kan man bli beroende? tror jag har blivit det..

pussar och kramar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela