sophianilea

söndags film

Publicerad 2012-02-05 21:01:03 i min vardag♥,

hejhå!
förlåt för otroligt dålig uppdatering nu i helgen.. jag hade hur mycket tid som helst att blogga men det blev aldrig av. jag har igentligen inte gjort så mycket.

•igår var jag hemma, sen vid typ 2 åkte jag till elsa och va med hon och alva, sen hem och åt god mat och tittade på melodifestivalen.. usch, jag hatar det igentligen men jag tvingade mig att se ändå :) loreen va iaf klart bäst!

•idag har jag knappt gjort något alls. bara tittat på film, sorterat lite kläder och städat mitt rum. jag såg på "Eva och Adam" . åh, de va så gulligt :) nu tittar jag också på film. fast paranomal activity 3, jag vet inte om jag kommer balla ur... hihi :)
natti natti:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela