sophianilea

09022012

Publicerad 2012-02-09 20:43:49 i min vardag♥,

hejhå! dagen har varit heelt okej! iup'n var inställd,no,matte,no,spanska sen sluuut. nu ska jag plugga engelska.
sen ska jag se på dubbelliv! ♥
imorgon efter skolan går jag direkt till vallen för jag slutar tre och träningen börjar 4. älskafotboll, älskafotboll!

fredag:
jag har inga planer efter träningen men antar att det blir en lugn skön hemmakväll med the family! jag måste plugga lite till hemkuskapsprovet och matte också..

lördag:
jag vaknar,plugga till hemkunskapsprovet och matte men sen klockan tre ska jag på bio med gulleteo och elsa. sen åker vi med hem till han och är barnvakt åt teo och tim. (elsas kusiner) jätte goa ungar!♥♥
vi sover även där.

söndag: jag och elsa blir troligtvis väkta av en liten nyvaken teo som ger oss alla♥dags pussar(?)
eller det tackar jag iaf ja till! jag måste plugga även då. jag tar möjligen en springtur också? det beror på..

så ser ungefär min helg ut.. (y)
pusshej♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela