sophianilea

vår väder!

Publicerad 2012-02-17 12:47:17 i min vardag♥,

hejhå! jag ligger halvdöd i sängen. nejdå, men jag är helt slut efter igårkväll/natt. jag sov bara ca två och en halv timma. men jag tycker det var värt det, hihi! det var så roligt! typ alla var helt övertrötta vissa stunder, folk sprang hit och dit, in och ut, bastade, gjorde bus.

imorse klockan nio hade vi vårt fjärde arbetspass. vi jobbade typ på att lära känna varandra mer, kunna samarbeta på de andra passen. på det fjärde gick vi på en promenad på en timme med stopp vid vägen och uppgifter vilket jag tyckte var det roligaste passet. uppgifterna var ju inte sådär super roliga men omgivningen. haha, nejmen. det var klarblå himmel, soligt osv. jätte fint, och då fick jag vårkänslor. och när jag får vårkänslor blir jag glad för då vet jag att det snart är sommar!

tilly och alva kom jag ett stort steg närmare om man kan säga så. det är jag jätte glad över!♥
jag lärde känna vissa mer och såg andra sidor (bra sidor) av folk jag knappt kände också! (y)

jag kände att detta vart ett skapligt långt inlägg. hihi, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela