sophianilea

Måndag

Publicerad 2012-01-30 19:06:45 i min vardag♥,

hejhå! jag sitter hemma hos mormor och morfar och vi pratar om resor! det är inget bestämt men jag hoppas såklart att vi kan åka någon stans.. :)
efter skolan gjorde jag elsa och vilma pannkakor. mums!!
jag var inte på träningen eftersom jag är förkyld och vill inte riskera att bli värre..
när jag kommer hem ska jag plugga so och senare titta på "familjen annorlunda" och sen "mammor och mini modeller". super kul!!
justja, kronjuvelerna som jag tittade på två avsnitt av igår var hur bra som hällst! det rekommenderar jag värkligen! pusshej!



ett jätte gulligt halsband jag fick av mamma idag! jag ville bara att ni skulle få se det.. :) tack mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela