sophianilea

never let me go

Publicerad 2012-01-05 20:19:07 i min vardag♥,




Morgon mys med min kisse. Vilma kom och hon läste lite i en bok. Vi gick ner på stan, Avesta är fint men Vilma är finare. Vi avslutade dagen på stan med en fika på cafe la rose. Jag hade gärna velat haft lite mer grädde!!





Tjollahopp! Här sitter en glad Fia :) Fast allt är ju inte perfekt.. Hon hade en rolig dag med sin vän Vilma! Men Elsa fattades.. Elsa har shoppat idag i Stockholm och Vilma ska göra det imorgon i Uppsala. Fia vill också shoppa!!! Jag kanske ska dra till med lite nät shopping, om det går för sig för mamma! Ja, det var väl det :) Vi har uppdaterat mycket på instagram idag, det är en app till min älskade telefon!

Kommentarer

Postat av: vilma

Publicerad 2012-01-05 20:53:26

hejeee, skit snyggt inlägg må jag siga!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela