sophianilea

2012

Publicerad 2012-01-01 23:48:00 i min vardag♥,












Tre från nyår och tre från Instagram

















Hej! Jag har inte bloggat på flera veckor, icke bra... Jag som sa att jag skulle blogga varje dag :) Nu ska jag inte lova något med iaf försöka att blogga tre gånger i veckan. Hihih :)

Det har hänt mycket roligt under dessa veckor. I julklapp fick jag bla en vit iphone som jag önskade mig :) Lycklig tjej!! Jag fick mycket annat fint också och hade en rolig julafton med släkten :) Jag har även shoppat lite på mellandagsrean i Västerås, när jag var där åt jag världens godaste thai/kina buffe! Mums!!

Igår var det nyårsafton, jag hade otroligt roligt! Vissa stunder skattade jag så jag fick ont i käkarna. Jag älskar sånna stunder, när man är så flummig att man inte kan sluta skratta.

Nu ska jag gå och lägga mig :) Uppdaterar imorgon! Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela