sophianilea

dagen

Publicerad 2012-07-05 00:38:00 i min vardag♥,

min blogg kan ta sig, nej men jag hatar den! är jätte trött på headern och att inte själva bloggen är nå bred, bilderna blir så "smala"... jag ska be och böna till vilma, hoppas hon kan fixa det redan imorgon:d wiii!!!

strax efter att jag hade vaknat smsade elsa och fråga ifall jag ville haka på att äta lunch på stan vilket jag självklart ville. vi åt tacobuffe på kingen, supergott! lite senare mötte vi irra och patti, vi fixade lite saker och sen satt vi oss på cafè la rose's uteservering och åt glass och prata massor!♥  sen vidare hem till patti där vi chillade typ och tittade runt på datorn osv! fast då hade elsa åkt hem och irra åkte efter ett tag! och justja, vi var in i den nya godisaffären också :)
vart helt enkelt en toppendag idag också! nu ska jag sova lite, kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela