sophianilea

beauty and a beat

Publicerad 2012-06-21 00:16:38 i min vardag♥,

igår mitt på dagen kom mina BBF's förbi och knacka på dörren och sjöng så vakert för lilla mig och gav mig alldeless för fina födelsedags presenter! jag vart riktigt överraskad och förvånad ♥ jag älsar er, ni är bäst♥
idag började jag dagen med frukost som bestog av en supergod bär milkshake ute i solen som stekte. senare åkte jag till vallen där jag var med elsa,ira&patti♥ sen åkte elsa och jag hem till henne en sväng och hann med ett dopp i felicias pool, underbart!! sen for vi tillbaka till vallen för träning med våra barn och sedan varnlig träning! plus att jag fick reda på att jag har gått vidare på zonuttagnings grejen vilket jag trodde jag inte skulle göra!:) har varit en toppen dag helt enkelt! nu skulle jag vilja se på några avsnitt av pretty little liars men jag har tyvärr redan sett hela säsong 1 och de andra är änsålänge utan svensk text vilket blir lite jobbigt...  imoron hoppas vi på fint väder också, kommer dock inte kunna vara ute i solen mellan 11-13 för då ska laget packa kassar på ICA, sen ska jag ta mig på ett eller annat sätt till vilma och hjälpa henne att baka sen har jag samling till match! ni får ha det toppen, pussen
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela