sophianilea

believe

Publicerad 2012-06-19 13:48:10 i min vardag♥,

hej! i trosdags var jag med alva på dagen, senare åkte hon och träna så jag cykla hem och vilma hängde med då. lite senare när alva var klar osv möttes vi vid tempo där vi köpte jordgubbar,vindruvor och choklad att smälta♥ vi åt det på alvas studsmatta och prata och hade det myysigt! vid typ halv elva åkte vilma hem men jag och alva satt ute ett tag till, sen gick vi in och fortsatte prata osv♥ jag sov kvar där också!
i fredags kom jag hem ganska tidigt, och gissa vad som väntade hemma? justins nya album som jag hade beställt!♥ dom flesta låtarna gillar jag väldigt mycket! wiii,tänk att gå på en konsert!!♥♥ sen vid typ fem åkte jag till ludvika på zonuttagning. när jag kom hem åt jag pizza från american♥ och hejjade på sverige, men det gick icke bra för dom, och inte såg jag skymten av elsa i tv;n heller.
i lördags och söndags har jag varit på avestavallen i stort sätt hela dagana, vi jobbade på hundutställningen i spöregnet. fast i lördags kom elsa hem, jag träffae henne i söndags och åkte till henne efter hundutställningen då♥ och jag sov hos henne,det var då vi börjae kolla på pretty little liars, såå himla bra!!
igår åkte vi till stan och träffade vilma och tilly, vi gick till thaien och beställde mat, jag och elsa delade på en 6:a, bästa! medans vi väntade på maten gick vi och köpte jordgubbar osv och sen hämta maten och gick ner till holmen där vi satt och prata och åt, myyys!♥ sen cykla jag hem och fortsatte titta på pretty little liars hela kvällen!
jag vaknade för 45 min sen typ, och fixade frukost, jordgubbar och mjölk♥ godaste!!!! och har setat ute i solen sen dess och lyssnat på believe! klockan fem har jag träning så jag ska bara ta det lungt tills dess och kanske se på ett avsnitt av pretty little liars också!
detta blev väldigt långt menmen, och tråkigt utan bilder.. pusshej




























































Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela