sophianilea

dreams for the future

Publicerad 2012-06-11 23:45:41 i min vardag♥,

idag har jag inte annat än varit på zonuttagning tittat på sverigematch på tv:n där jag såg bästis+hennes familj och några andra vänner samt fantiserat om min framtid som jag kommit fram till att jag vill spendera minst ett år i usa.
efter de tre gymnasieåren jag inte vet vart eller vilken linje jag vill gå vill jag åka till usa för att vara au pair. då lever man i en amerikans familj där man tar hand om familjens barn+får fri-tid och lön. man får även ifall man vill plugga vidare på ett amerikanskt college. jag vill göra det eftersom jag någon gång i mitt liv vill resa till usa och se mer av landet som man också får tid till, plus att jag älskar barn som man skulle spendera mycket tid med. och det skulle ju vara såå häftigt att gå på ett amerikanskt college! det är ju som i alla amerikanska ungdomsfilmer!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela