sophianilea

and it brings me to you,and i won't just pass through

Publicerad 2012-03-21 20:18:27 i min vardag♥,

vår vår vår, värme, värme, värme!
idag var det riktigt varmt! det är helt underbart! det känns verkligen att våren är påväg med stormsteg och att sommaren då närmar sig mer och mer!!! ♥♥♥♥♥
jag och vilma frös inte ens imorse när vi cyklade till skolan vilket vi annars brukar!

allt är bara bäst just nu! jag har världens bästa vänner som alltid ställer upp, vi har alltid roligt tsm, jag älskar er!!! jag har världens bästa familj!!!! sommeran är påväg och då blir jag glad för jag älskar sommaren och allt där till!!!

jag längtar även till turkiet!!! om 38 dagar åker jag! iiiii, vad det ska bli roligt♥

helgen kommer bli bäst också!! jag kommer då umgås med de bästa och ha lite skojs♥



ikväll ska jag bara ta det lungt, ska nog försöka gå och lägga mig ganska tidigt! känner att det behövs.
just nu sitter jag och lyssnar på musik, ska titta runt lite på datorn!
jag har hittat två bikinis, jag tror jag vill beställa en av dom. vilken tycker du var finast?


fast denhär i mörkblå^^

Kommentarer

Postat av: alvis

Publicerad 2012-03-22 19:37:55

den oranga var finast tycker jag, fast den skulle vara blå va? PERFEKT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela