sophianilea

euphoria

Publicerad 2012-03-10 22:19:51 i min vardag♥,

hejhå!
idag har jag haft otroligt roligt tillsammans med mina fina vänner! vi överraskade vilma genom att åka och hämta henne imorse, bad henne sätta på sig ögonbindel och åkte till tågstationen och där fick hon ta av och titta. glad och förvånad blev hon!
vi åkte till uppsala och shoppade, åt, fikade osv.
några inköp blev det. en jeansväst, tröja, fjäderörhängen och en plånbok! jättenöjd!!
men det roligaste var ju att vi var tillsammans! jag, elsa, vilma, alva, josefine och tilly! love you all <3

nu ska jag tagga till årets första träningsmatch imorgon genom att gå och lägga mig under täcket och kika fb, bloggar osv. och försöka somna :)
ha det bäst! natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela