sophianilea

fly high

Publicerad 2012-03-01 23:30:37 i min vardag♥,

hejhå!
har inte uppdaterat så mycket de senaste dagarna. men det ska jag ändra på!
fixat bankomat och ID-kort, ätit egengjorda pannkakor till frukost ute i solen, tränat, pluggat ute i vårvärmen är lite av det jag gjort de senaste dagarna!

idag har jag mest vart spänd och inte riktigt kunnat slappna av efter som justin fyllde 18 idag, man måste ju hålla koll på twitter och bloggar osv men det är ju ganska svårt eftersom vi inte har samma tids skillnad. han var med i "ellen show" idag och hade där en överraskning att avslöja! det var att hans första singel till albumet "believe" kommer ut den 26 mars!

nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen, ska bla va med elsa och vilma. jag uppdaterar imorgon kväll! natti natti:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela