sophianilea

lets do this one more time, whohoo

Publicerad 2012-03-06 22:51:03 i min vardag♥,

hejhå beauties!

dagen har varit helt okej! men utan brudsen skulle det vara piss! pusspåer:*

efter skolan var jag med elsa, vid halv sju åkte vi till vallen för träning! efter träningen har jag duschat, druckit te och käkat macka med mamma och lagt fram kläder tills imorgon! skönt att ha det gjort så man slipper stå och vela imorgonbitti.

nu ligger jag under mitt goa varma täcke och tänkte kolla fb och lite bloggar osv. och såklart twitter stup i kvarten ifall justin skriver något, hihi!

natti natti sweethearts! dröm sött!

Kommentarer

Postat av: Ebba

Publicerad 2012-03-09 14:50:53

Tack för den fina kommentaren!



Du har ju fin fin blogg du också! :D

Kommer kika in fler gånger!



Kram Ebba

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela