sophianilea

starships

Publicerad 2012-03-02 19:18:27 i min vardag♥,

hejhå!
det vart lite ändrade planer idag.. men allt vart ändå bra!
jag elsa och vilma gick ner på stan och fixade några saker och tog sedan en lunch/fika på café la rose! sen fortsatte vi mot kopparhallen där vi tittade på innebandy turnering. var där ett tag och sedan vidare till träningen.
kom hem för ca en timme sedan.
min kväll ser kanske lite för lugn ut?! ska bara vara hemma, hänga med mina päron duvet! har otroligt ont i huvudet och är trött så jag orkar nog inte så mycket mer!

just nu ligger jag i min säng under en filt och väntar på att maten ska bli klar, tacos!!! jag funderar även vad jag ska köpa till vilma i födelsedags present..

pusshej!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela