sophianilea

sunny friday

Publicerad 2012-03-23 20:01:53 i min vardag♥,

image description



äntligen är det fredag! otroligt skönt med helg, och veckorna går så himla fort nu, känns som det nyss var fredag :)
och snart är det påsklov också, och sen turkiet!!!! åh vad jag tjatar, men jag längtar såå mycket.. ♥

jag har kunnat använda min jeansväst med bara en tjocktröja under de tre senaste dagarna, utan att frysa något alls vilket är perfect for me!! vår vår vår vår
och idag efter träningen for jag ner på stan med mor min för att inhandla ett par nya converse. det behövdes verkligen med tanke på hur mina såg ut... och de började även bli för små! :)

ha en trevlans fredagskväll och helg, för det ska jag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela