sophianilea

young, wild & free

Publicerad 2012-03-18 20:54:50 i min vardag♥,

hejhå!
dagen har varit toppen!♥
den har spenderats med fin fina kompisar!!

jag har även fixat om lite på mitt rum. vart riktigt fint enligt mig! kul med lite nytt, eller ja. jag bytte typ bara gardiner.. men det blev mycket skillnad. nog om det,du ska inte behöva läsa om mina tankar om mina nya gardiner!
haha!'

nu ska jag hämta en bit morotskaka som jag har gjort idag och sedan gå till vardagsrummet för lite tv mys! "äkta människor" sen "big brother"

imorgon är det skola, när det är slut ska jag och några andra brudar stanna kvar för att baka, haha! det ska faktiskt bli kul! sen går jag direkt till träningen! uppdaterar efter den

ha det bäst!! pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela