sophianilea

120523

Publicerad 2012-05-23 23:26:22 i min vardag♥,

hej, dagen har varit toppen! har tillbringar sex timmar på avestavallen och vädret var ju super idag också!
jag och elsa möttes vid coop där vi köpte sallad osv, sen cyklade vi vidare till vallen där vi åt, sköt, solade osv, den vart vi så sugna på mjukglass så vi cyklade ner på stan och köpte det, hihi!
sen tillbaka till vallen där vi först hade träning med våra barn sen vanlig träning!
nu ligger jag i sängen och håller på med so läxan som jag såklart väntat med till sista dagen, jag kommer nog vara uppe att tag till och läsa igenom detta, vi har läxförhör på en massa frågor..
jaja, det är inte mycket läxor och sånt kvar nu ju, för snart är det ju
sommarlov!!!:d wiii
hoppas din dag varit toppen, natti

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela