sophianilea

sunday

Publicerad 2012-05-20 20:09:48 i min vardag♥,

hej snygging!
jag ligger i soffan på altanen, mysigaste!<3
jag tänkte kika på något avsnitt av bigbrother som jag missat :) och äta rabarberpaj och vaniljvisp <3333333 värsta sommarkänslorna jaoo! har varit ganska varmt idag faktiskt, hoppas det bara fortsätter så, det är ju faktiskt nästan juni!
iiiii, tiden går så fort!!! snart är det karneval, sen skolavslutning och jag fyller år, wiiii, då är det sommarlov med massa skoj med vännerna och massa fotboll, sen ännu mer fotboll på gothia!:D:D:D känns som att detta kan bli bästa sommaren ever
inte många skoldagar kvar heller, har studiedag nu på onsdag, då vill jag vara på avestavallen med några goa prickar hela långa dagen
okej, då vet du det! pusshej :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela