sophianilea

turkiet-sista dagen

Publicerad 2012-05-05 10:20:54 i min vardag♥,

aloha!
jag ligger vid poolen där jag närmare besrämmt bara har spenderat mina dagar om jag inte vart på stranden:)

veckan har varit toppen, men en dag var det ganska molnigt.. men resten av veckan har der varit jätte varmt!
och hotellet är jätte fint, stort och as god mat osv.
imorgon kl åtta på morgonen åker bussen här ifrån hotellet till flygplatsen, det ska bli skönt att komma hem faktiskt! saknat alla gullegrisar i avesta;)

men jag hörde att det skulle snöa hemma, och det hoppas jag verkligen inte stämmer!

igår fyllde benjamin 18! kockarna dukade fint på bordet till middagen och Benjamin fick tårta av dom osv:) senare på kvällen åkte vi in till staden och satt oss på en uteservering vid havet typ och tog en varsin drink, supermysigt!
nu ska jag njuta av sista dagen!
puss och kram


poolen och bordet i gårkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela